שתף ברשתות חברתיות


קרן המלגות ע"ש אולגה אלטשול 2013

קרן המלגות ע

בתמונה: ילדי גן הילדים "פלאים" של איגום בבאר שבע.

אתמול, ב-17 למרץ 2013, התקיימה ישיבת ועד בנושא הענקת המלגות ע"ש אולגה אלטשול ז"ל. השנה, המלגות יוענקו לאירינה ארונסון בקטגוריית המדריכה הפדגוגית, ולטטיאנה חבטוב וסופיה קלינין בקטגוריית הגננות המובילות. המלגות מוענקות על הצטיינות בפעילות פדגוגית ושילוב של ניסיון מסורתי ומודרני בהוראה.

קרן המלגות ע"ש אולגה אלטשול ז"ל (1955-2011) נוסדה ביוני 2011 על ידי הועד והנהלת איגום, לזכרה של המנהלת הפדגוגית הוותיקה של איגום.

אירינה ארונסון היא המדריכה הפדגוגית בגן "שיטון" בקרית חיים. השיעורים של אירינה מזכירים תוכניות ילדים מרתקות, הילדים מגלים את העולם ולומדים בהנאה רבה תוך כדי משחק. אירינה גם חולקת מנסיונה הרב ויצירתיותה עם הגננות האחרות. 

טטיאנה חבטוב וסופיה קלינין- גננות בגן "פלאים" של איגום בבאר שבע. המשחק הוא הבסיס לפעילותן המקצועית הפדגוגית. הגננות טטיאנה וסופיה הופכות בקלות לגיבורי אגדות או דמויות מסרטים מצוירים, ויחד עם הילדים יוצרות דימויים חדשים, שרות, רוקדות, ממציאות משחקים חדשים, מארגנות תיאטרון בובות ועוד. הן אדיבות ורגישות, ובקלות מוצאות שפה משותפת עם הילדים, ותמיד מעודדות את הפעלתנות והסקרנות שלהם. טטיאנה חבטוב וסופיה קלינין- נשות חינוך נבונות, והן עוזרות להורים הצעירים להבין את ילדיהם, ולסייע להם להתגבר על מכשולי ההתפתחות. האימהות בוטחות בהן ובאות לקבל עצות.

 טקס הענקת המלגות החגיגי יתקיים בירושלים, ב-2 למאי 2013.

חדשות