שתף ברשתות חברתיות


יום של תכלת

יום של תכלת

יום של תכלת

במסגרת אירועי חודש המאבק בסמים ואלכוהול ברחובות, התקיים אירוע מיוחד במינו בגן "סקרנל"- איגום. צוות, הורי וילדי הגן חגגו בתערוכה מפוארת את העבודה המאומצת שעשו במהלך השנה במסגרת תוכנית "יום של תכלת".

זוהי תוכנית מניעה לגיל הרך המקיפה את כל הגן ומעניקה הדרכה לצוות, להורים ולילדים. התוכנית עוסקת במניעה של התנהגויות מסוכנות, מותאמת לגיל ומועברת על ידי צוותו המסור והמיומן של הגן. ניתן למצוא בערכה עיסוק בתכנים כגון: תרופות, חומרים מסוכנים בסביבת הגן, בטיחות וזהירות, רגשות, קבלת החלטות, נפש בריאה בגוף בריא, ועוד נושאים רבים ושונים. כל המסרים מועברים על ידי הצוות בגן סקרנל באמצעות סיפורים ומשחקים.

לנה מאירוביץ- מנהלת הגן: "תוכנית זו מלווה אותנו כבר מספר שנים ובזכותה ישנו שיפור ניכר בתקשורת בין כל הגורמים בגן, כי היא מקיפה ומערכתית. אנחנו מאמינים שתוכנית זו תשפר את סיכויי ילדינו להימנע ממצבי סיכון בעתיד. הילדים מקבלים כלים נכונים להתמודדות בחיים ונחשפים לעולם של יופי. כך נקבל ילדים ערכיים יותר. אני מודה לרשות למלחמה בסמים שנותנת לנו את המתנה הגדולה הזאת".

נטלי לב-דהן, רכזת מניעה ברשות למלחמה בסמים: "אנחנו מאמינים שיש להתחיל את תהליך המניעה כמה שיותר מוקדם כדי לאפשר התפתחות של כישורי חיים ולחזק את החוסן הנפשי של הילד. זאת משמעות התוכנית מבחינתנו- להעביר לילד את המסר של בריאות והגנה וחיים נהדרים שאין בהם מקום לחומרים שמסכנים אותם. אני רוצה להודות לצוות הנהדר של גן סקרנל ולמנחה המלווה אותן, מירקה ירושלמי."

 

חדשות