שתף ברשתות חברתיות


לעשות דרמה

לעשות דרמה

"על תעשה מזה דרמה!" – אומרים לאחד שמתרגש ועושה רעש מכל דבר קטן. אך בגן ילדים "סקרנל" של איגום ברחובות החליטו אחרת: "בוא נעשה דרמה מכל אגדה מתאימה וראויה לכך ונציג אותה במסגרת חוג דרמה בגננו. והעדויות לכך ראינו באירועי סוף השנה בגן שבמהלכם הנעימו מחנכי חוג דרמה בראשותה של דינה קוזמיניך את העיניים והאוזניים של ילדי הגן, הוריהם, סבתות וסבים וגם צוות הגן באומנתם התיאטרלית.

בדרמה אין הגבלת גיל, היא פתוחה לקטנים ביותר. ילדי השכבה הצעירה (2.5 – 3 שנים) הציגו הצגות על פי REPKA ("סבא אליעזר והגזר") ו"שלושת החזירונים". הילדים הבוגרים יותר בגן (4.5 - 5 שנים) נתנו את מאה אחוז שלהם במחזות המופת של המחזאות הקלאסית לילדים כגון BURATINO (פינוקין) ו-TEREMOK.

החוג לדרמה היה פעיל במהלך כל השנה. מנהלת החוג עמלה יחד עם הילדים על פיתוח יכולת ההתבטאות בשפה הרוסית ועל שטף והידור התנועות. ולאחר מכן שינון הטקסט ועבודה על הדמות – הרי לגלם, למשל, החזירון מס' 2 זה לא אותו דבר שלהופיע בתפקיד של החזירון מס'1 או מס' 3.

נציין ציוריות של תלבושות ותפורה אשר הוכנו על ידי ראש החוג בעזרה נדיבה של חבר הסגל של מרכז הלמידה של איגום הצייר מרק גולדנבלנק.

נשאר רק להביע תודה מיוחדת לראש החוג גב' דינה קוזמיניך ולאחל ששנת הלימודים ההבאה תהיה עוד יותר יצירתית ופוריה.

חדשות