שתף ברשתות חברתיות


ההצלחה של גן איגום שיטון במכרז משרד החקלאות

ההצלחה של גן איגום שיטון במכרז משרד החקלאות

גן הילדים של איגום "שיטון" בקריית חיים זכה במקום הרביעי בין 400 גני ילדים אשר השתתפו במכרז של משרד החקלאות בשיתוף הפעולה עם משרד החינוך והמרכז החקלאי בבית דגן לבחירת "העץ העירוני".

קריית חיים היינה עיירה ירוקה ועל תואר "העץ העירוני" יכלו להתחרות עצים שונים. ב"שיטון" עצמו היו שתי קבוצות ולכל אחת מהן היה מועמד משלה. לאחת חרוב ולשנייה חברו אקזוטי יותר – סיגלון כאשר שניהם אפשר לראות למכביר ברחובות ופארקים של העיר. בסופו של דבר במקום הרביעי המכובד הם זכו עם החרוב אולם לא שם העץ הוא החשוב ביותר אלא העבודה על הפרויקט ואופן הגשתו.

הילדים (דרך אגב, במכרז, בנוסף ל"שיטון", השתתפו גם גני ילדים אחרים של איגום) עברו בעיון בהדרכת המחנכים על החוברת שהוכנה על ידי משרד החקלאות במיוחד לקראת המכרז והכירו את העצים הנפוצים בארץ. לאחר מכן הם סיירו יחד עם הגננות באזור הגן ובעיר כולה ובחרו את מועמדם. אך בכך העבודה לא הסתיימה אלא אפשר להגיד רק החלה. מגישי ההצעה היו חייבים להכין פוסטר של מועמדם לתואר "העץ העירוני" בצורה יצירתית במיטב יכולתם.

ובזה הצטיינו ילדי גן הילדים "שיטון" בקריית חיים. עבודותיהם הוצגו בתערוכה שנתית בכנס עובדי החינוך באוניברסיטת בר אילן והילדים יקבלו את הפרסים המיוחלים: דיפלומות, ספרים, ותגים לתזכורת השתתפותם במכרז

חדשות