המורים הטובים ביותר של איגום לשנת 2015




05.10.2015 | מחבר: איגום

המורים הטובים ביותר של איגום לשנת 2015

ביום רבעי 6 במאי התקיימה הענקת פרס איגום ע"ש אולגה אלטשול לאנשי החינוך המצטיינים לשנת 2015 חתנות פרס השנה הן: אלה גודסביץ' – המתודיסטית מגן הילדים של איגום "דובדבנצ'יק" ואנה קוגן מנהלת גן הילדים של איגום "שמחה", שתניהן מחיפה. הטקס נערך במתנ"ס "שפרינצק" בחיפה. את התעודות העניקו מנכ"ל איגום קונסטנטין שוויביש וולדימיר אלטשול.


אלה גודסביץ' כתבה והציאה לאור את הספרים כגון: "סיפורי פלסטלינה קולובוק" והאחרים.הנם פרי העבודה היצירתית של ילדי "דובדבנצ'יק 1" ו"דובדבנצ'יק 2" בחיפה. אלו הם צעדיהם הראשונים בעולם היצירה והאומנות בהדרכת גודוסביץ', מחנכת מדהימה ומנהלת התיאטרון המוסיקלי לילדים וחוג "סיפורי פלסטלינה" . בשיעורים של אלה הילדים מציגים את אחד הסיפורים ונהפכים לגבורי הסיפור בהנאה רבה . בנוסף לכך הם מכינים את הציורים אשר מבטאים את הדמיון העשיר שלהם. העבודה של אלה הינה מגוונת מאד ובזכות כך מאפשרת לילדים לפתח דמיון ולקבל החלטות מקוריות על דעת עצמם, להבין עלילות של הסיפורים ולהמציא להם המשך משלהם.
אנה קוגן - מנהלת גן ילדים שמחה איגום, מאז ותמיד עובדת עם הילדים. חינוך לגיל רך הינו היעוד שלה והמקצוע שלה כאחד. כאשר עלתה ארצה מאוקראינה אנה החלה את עבודתה בגן הילדים בחיפה.
רכזת אזור צפון של איגום אדה קוטיקוב סיפרה עד כמה קשים היו צעדיהם הראשונים של עולים חדשים -המחנכים והמורים במערכת החינוך של ישראל, איך נולד הרעיון לפתוח מרכזי למידה והוקם איגוד מורים עולים עצמו. המורים העולים עזרו לילדים העולים. לאחר מכן הרגשנו את הצורך בגני ילדים אשר יעבדו יום ארןך ויתנו להורים אפשרות לעבוד בלי לרוץ כדי להוציא את הילד מגן באמצע היום. כך הוקם גן הילדים "שמחה" אשר עובד כבר שנים רבות תחת פיקוחה המסור של אנה. עברו עשרים שנה ומאות החניכים לשעבר הביאו כבר את ילדיהם ל"שמחה".