שנה טובה ופורייה




09.01.2015 | מחבר: איגום

שנה טובה ופורייה

"אני מברך את הילדים, את ההורים ואת המורים עם תחילת שנת הלימודים החדשה! אני בטוח ששנת הלימודים הזאת תהייה רגועה ומוצלחת!" – על פתיחת שנת הלימודים באיגום מספר לנו מנכ"ל קונסטנטין שוויביש. בתמונה: תחילת שנת הלימודים בגן הילדים "סקרנל" ברחובות.


ב-1 לספטמבר עבר המנכ"ל קונסטנטין שוויביש בין כל גני הילדים של איגום.
- היום אנחנו מתחילים את שנת הלימודים ברוגע ובביטחון. אנחנו עושים עבודה טובה וחשובה ועושים אותה בהצלחה רבה!
היום עברתי בחלק מגני הילדים שלנו ומה ראיתי? ובכן, כרגיל בשעות הראשונות הילדים החדשים שרק הגיעו לגנים בכו וההורים דאגו ונלחצו, הילדים שהיו בגן גם בשנה שעברה שמחו כמו הוריהם! לילדים החדשים – ברוכים הבאים! ללא ספק בקרוב אתם כבר תרוצו לגן הילדים עם חיוך ובשמחה רבה!
אני בטוח ששנת הלימודים החדשה תהיה פורייה ומוצלחת. עשינו שיפוצים בגני הילדים על פי הצורך, העברנו סמינרים לימודיים לעובדי הגן. חידשנו את צוות המורים, המחנכים הקודמים עזבו אותנו ויצאו לפנסיה ובמקומם הגיעו מחנכים חדשים וצעירים אשר נבחרו בקפידה רבה.
את שנת הלימודים אנו מתחילים עם תכנית לימודית מחודשת אשר מצד אחד תואמת את תכנית הלימודים של משרד החינוך ומצד שני נוספו אליה פעילויות חינוכיות ומעשירות על פי התאוריה של ויגוצקי. בחודשים מאי ויוני פיתחנו תכנית זו יחד עם המורים המובילים של איגום על סמך הידע והמקצוענות שלהם בנושא.

בשנת לימודים זו תתווסף לצוות המורים בגני העירייה עוזרת שניה למחנכת. תשימו לב, שבגני ילדים של איגום תמיד הייתה עוזרת שנייה מכיוון שבגנים שלנו יש חלוקה מסודרת לקבוצות גיל על מנת שהלימודים יהיו יותר תואמים להתפתחות הילד וכמו כן גם למען ביטחונם של הילדים. המוטו שלנו "יותר מבוגרים בגן – יותר תשומת לב לכל ילד וילד" ומעכשיו זה עובד גם בכל גני הילדים ברחבי הארץ.

כמו כן, בשנה זו שמים בארץ דגש על לימודי המתמטיקה. שר החינוך אמר שאת המקצוע הזה - המתמטיקה צריך להתחיל ללמד כבר מגיל רך בהגנים וזה בדיוק מה שאנו עושים בגנים שלנו כבר יותר מחמש עשרה שנים. הידע שהילדים שלנו מקבלים כבר בגן עוזר להם ללמוד בהצלחה רבה את המקצוע בבית הספר לאחר מכן.

והיום - ביום הראשון של שנת הלימודים החדשה אני מאחל לכולם שנה טובה ורגועה: לילדים להורים ולמחנכים וכמו כן לאנשים המיוחדים בחיינו - סבים והסבתות אשר קיבלו על עצמם את העול של חופשת הקיץ וכעת יכולים קצת לנוח! שתהיה לכולנו שנה טובה ופורייה!