אסיפת סיכום השנה




06.20.2019 | מחבר: איגום

אסיפת סיכום השנה

ב-20 ביוני התקיימה בירושלים אסיפה כללית שנתית של עובדי אגודת מורים עולים (איגום). בנוסף לסיכום מורחב של פעילות הארגון במהלך שנת הלימודים שהגיעה לקיצה נדונו באסיפה בעיקר בעיות של מעונות היום שהחוק החדש לגביהם התקבל לא מזמן בכנסת.


תשומת לב רבה הוקדשה לאמצעי בטיחות למניעת מצבים שבהם הילד עלול להיפגע ולו בצורה קלה ביותר ולפעולות שהצוות אמור לנקוט בהן במידה והדבר המצער הזה בכול זאת קורה. בקונטקסט הזה הודגשה נחיצות של השתתפות החובה של אנשי הצוות של מעונות היום בקורסים לעזרה ראשונה. נערכה גם פגישה עם נציג החברה בה מבוטחים ילדי המענות והוא נתן הסבר ממצה על תנאי ופרטי הביטוח. ברוח החוק החדש דובר על שימוש חובה במצלמות ווידיאו במעונות היום. צוין גם הצורך של בהגברת שיתוף בין צוות מעונות היום לבין הורי הילדים.

משתתפי הכנס הריעו למקבלי הפרס לזכר המנהל הפדגוגי של איגום אולגה אלטשול אשר נהרגה בצורה טרגית בתאונת דרכים בשנת 2011. בפרס זה לגננות ומורים טובים ביותר זכו השנה גננת בית הילדים "פרחים" בפתח תקווה אולגה רפופורט  (בתמונה), גננת הגן "סקרנל" ברחובות ליודמילה לביידיבה והמורה לשפה ולספרות הרוסית במרכז הלימוד של איגום בירושלים טטיאנה פאיירוביץ'.