ציון לשבח מטעם העיריה




07.25.2021 | מחבר: איגום

ציון לשבח מטעם העיריה

עירית קיריית מוצקין הוקירה תודה באופן רשמי למנהלת מרכז הלמידה "שיטון" של איגום אירינה גורמן על תרומתה הגדולה בתחומי החינוך והעבודה הסוציאלית. ראש העיר של קיריית מוצקין חיים צורי אשר העניק את דיפלומת ההוקרה לאירינה גורמן ב-20 ביולי איחל לה הרבה כוח על מנת שתוכל להמשיך בפעילותה המבורכת גם בעתיד. השפה הינה ציור המחשבה – הדגיש מר צורי - וחשוב ביותר כי בילדים מגיל הרך יושרשו הרגלי למידה אשר יאפשרו להם לרכוש שפות זרות ולשלוט בהן.


בדברי התשובה הודתה גב' גורמן לעירייה עבור הערכה גבוהה של פעילותה וציינה כי לתוצאות שכאלה לא ניתן היה להגיע ללא צוות מקצועי המעולה שאיתו יש לה הכבוד לעבוד בעשרים השנים האחרונות. וכמובן שכדאי להזכיר את שמות חברי הצוות זה: סבטלנה רימיניק, פירה קוקוטוב, מרינה ליבינסקי, אירנה ארונסון וסבטלנה מורגונוב.
הורי תלמידי המרכז בוודאי זוכרים את מחנה הקיץ המוצלח שפעל בקיבוץ יישור, תכניות לא פחות מוצלחות ללימוד עברית, אנגלית ורוסית וגם של מתמטיקה לילדים בגילאים מ-3 עד 12.
במשך שנות פעילותו הרבות על ספסליו של מרכז הלמידה של איגום בקיריית מוצקין ישבו מאות חניכים והיום התלמידים דאז כבר מביאים להשתתפות בתוכניות המרכז את בניהם ובנותיהם.

תצלום: ראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי ומנהלת מרכז הלמידה "שיטון" אירינה גורמן. הצילום מפייסבוק עיריית קיריית מוצקין.