• כתובת:
  • ירושלים, פסגת זאב מזרח, יצחק טוניק , 21
    הצג על המפה
  • טלפון:
  • 1-700-700-011
    יופה לידיה

  • הרשמה

שתף ברשתות חברתיות


חוג שחמט של איגום בירושלים

חוג שחמט של איגום בירושלים

בשנת הלימודים הבאה (התשע"ט) חוג שכזה ייפתח במרכז הלמידה של איגום בבירה. ולא סתם עוד חוג אלא הסטודיו בראשותו של אחד השחמטאים המובילים בירושלים בנימין מרץ. מדובר לא רק בכך ששמו ידוע בתור משתתף בתחרויות רבות אלא במאמן בעל ניסיון עשיר ומגוון. את דרכו כחונך שחמטאים צעירים הוא התחיל עוד ברוסיה בעיר סמרה שממנה עלה לארץ לפני שנים רבות. בישראל הכין בנימין מרץ לתחרויות ילדים רבים בחוגי שחמט שונים.
תרם בנימין לא מעט לפיתוח שחמט גם במערכת איגום אך כעת לפניו הזדמנות לייסד סטודיו שלם בו יקבלו הילדים מגילאים שונים ובעלי רמה שונה אפשרות להתקדם ולהתפתח על פי השיטה המקורית של השחמטאי והמאמן המעולה.
שחמט מלמד את הילדים לחשוב, מפתח בהם קשב וכוח העמידה, - מדגיש בנימין מרץ (Binyamin Merz). – עם הילדים הבוגרים אנו לומדים להגדיר את המטרות, אם בשחמט אם בחיים, ולמצוא דרכים להשיגן. קטנים יותר משתלטים על יסודות המשחק, לומדים לעשות חשבון, מה שעוזר להם, דרך אגב, להתקדם במתמטיקה בבית הספר, - מספר המאמן. – בשכבה הבוגרת יש אצלנו ילדים בני 8 – 10. בקבוצת הצעירים - בני 5 – 7, אך הנני בטוח כי להתחיל ניתן כבר מגיל 4. העיקר הוא התעניינותו של הילד במשחק, הדחף להבין ולהשתכלל. בעלי רצון שכזה אנו מזמינים לסטודיו שלנו.
פרטים והרשמה טל: 0544544021

חדשות